28.03.2009

så sitter jeg her og funderer over saker og ting og kom frem til litt forskjellige ting jeg vil gjøre her i livet.. så derfor har jeg nå laget en liste 8D

-spise japansk ramen suppe
-dra til japan
-prøve en kimono
-gå på kino med stort hår
-skaffe gothic lolita kjole o3o
-få laaaaaangt hår
-dykke
-donere penger til noe
-lage en animasjons film ( kortfilm)
-få en jobb jeg liker 
-prøve syke syke sko
-prøve japansk skoleuniform
-spise ekte sushi
-lese ut en skikkelig tykk bok
-ri på en hest 
-kjøre hundeslede
-flytte til trondheim
-dra til skottland
-dra til australia
-lære hvordan å gjete sau med hund
-melde meg inn i hundeklubb
-cosplaye
-klare å selge tegninger
-male?
-lære japansk
-spise en hel kiwi  ( med skall ja)
-dra på en opera
-få noen til å male meg
-spise "søppel mat " en hel dag uten å føle seg skyldig
-fortelle hele livshistoren min til noen ( ja den blir nok spennende du..)
-lære å stå på skateboard
-gi mamma roser
-kaste en flaskepost i havet
-plante et tre og se det vokse
-skrive et fan brev 
-lære magedans
-lære tango
-skrive en bok
-dusje i en foss
-lære å spille et instrument
-lære å synge ok
-sove under åpen himmel
-klappe en ulv
-lage et familie tre
-ha grill fest
-si til alle jeg er glad i at jeg er glad i dem

tror dere jeg kommer til å få gjort noe av det ?
det tror jeeeeeeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar