09.06.2009

litt fra england og litt nå


kanskje man skal begynne å bruke denne igjen C: 
lulz
hva som skjer og hva som har skjedd.. tja

Jeg har jo kommet tilbake fra england.. For de som ikke vet hva jeg har gjort der så har jeg studert "advanced media" skit hardt og jeg trodde jeg skulle dø flere ganger.  Bodde blandt annet i Bournemouth men byttet familie så jeg flyttet til Poole i steden. 
må bare reflektere litt over den tiden der. Helt sykt hvor for tiden har gått.. 
Vi flyttet jo først til en familie " the bowyer family" bestående av.. en mamma, en pappa, en store bror, en lille bror og en lillesøster 8) .. men det var ikke slutt der nei .. neeida vi delte dette huset med: 
-en italiener
-en vietnameser
-en tyrker
-4 gutter fra vet ikke hvor de var fra
-en sveitser
- en franksmann
også meg og 2 andre norske jenter..

Ikke at alle oppholdt seg samtidig i huset.. Men det var en periode hvor det bodde 14 personer eller mer i huset.. no fun.. Dessuten fikk vi reste mat og annet søppel til middag. 
Så vi bestemte oss for at vi ville flytte derifra og til en ny familie. Så da etter litt krangling med de som har ansvaret med vertsfamilier så reiste vi til en ny familie.. 
som besto av : mamma,pappa,søster,lillesøster,storebror og lillebror.. vi var DOOMED til å bo sammen med masse folk. 

De her var mye hyggeligere enn de forrige.. men maten smakte hesterompe. Det var ikke poteter,kjøtt og saus.. neei her var det SAUS med poteter og kjøtt..  nei jeg overdriver ikke.. sausen rant av tallerkenen.. potetene fløt rundt i sausen.. 
Men de her hadde 2 hunder i tillegg.. Teddy og Bailey.. 
og bare for å si det sånn.. de var IKKE stuerene.. så hver morgen våknet vi opp til hundebæsj og tiss utenfor døren 8) 

selvom jeg har gått igjennom mye dette året så må jeg si at det har vært jævlig fett.. 
håhå


Men nå er jeg hjemme.. og endelig ... Har eksamens tiden begynnt... Jeg kom verken opp i muntlig eller skriftlig men kom jo selfølgelig opp i media.. 
Ikke at det er så farlig at det gjør noe. 

I sommerferien skal jeg til italia og være der i 1 mnd.. 
men jeg sliter med å finne noen som kan passe hunden for meg : I
såå om det er noen som føler for å passe en border collie i ferien xD note me
Vi skal til en plass som heter " Terraccina " jeg er ikke sikker på hvordan det staves.. men uansett.. sykt fin by 8) 
Eneste jeg gruer meg til er at nå.. som jeg har farget håret nesten hvitt.. så kommer det til å bli mye ekle kommentarer fra de folkene.. Når jeg var der i fjord med mitt naturlige askeblonden stygge hår så freaket de helt ut også .. 
jaja caps eller solhatt 8D

Har ellers fått sansen til å tegne i Sumi-e stil.. som er en japansk male stil
selvom det ikke ser så vanskelig ut så er det virkelig det xD ( bildet på toppen)


jaujau ingenting mer å si 8) kommer sikker til å klage litt mer om saker en annen dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar