16.10.2009




hellluu : >
tenkte å skrrrive litt da... bare fordi jeg nå sitter og venter på å dra på fame x) som begynner 9 og klokka er nåå.. 18.56 yeey..
Men uansett.. Det er DESUCON i morgen :D har gledet meg til dette siden.. den forrige desucon xD Hadde egentlig lyst til å ha en stand og selge tegninger.. men turte ikke.. XD
kanskje neste år :3
også hadde jeg planer om å kle meg ut som en ninja.. men siden jeg har vært syk siden tirsdag så droppet jeg det :c er fortsatt syk..
har ikke gjort så mye de dagene.. gått hjemme,ryddet og vasket.. også har jeg fått tegnet litt da :>
men den får dere ikke se før etter desucon X3 for det er en gave til en jeg skal møte der : >
åå håper jeg møter masse folk fra deviantart o3o
Kommer til å laste opp litt bilder fra i morgen også C:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar