04.07.2010

Female space cowboy pirates




så! Jeg driver hele tiden å tenker ut en historie som jeg kan gjøre om til tegneserie, men har så ekstremt mange ideer at jeg ikke kan putte alt sammen xD da blir det bare rot.

Jeg kunne tenkt meg å lage en jente pirat historie ( hvor det handler om kvinnelige pirater)
og en cowboy serie
en sciencefiction serie som går langt inn i fremtiden.

men aah alt for mye xD
jeg klarer rett og slett ikke bestemme meg.. kanskje jeg skal lage en female space cowboy pirates serie.. nå det hadde vært noe.

MEN tilbake til det bilde jeg la ut C:
Tenkte på denne kvinnelige pirat serien og bestemte meg for å skisse ut noen figurer. And i like them.
Red har skikkelig lame navn men det ble sånn akkurat nå xD når jeg kommer på et mer passende navn til hun så bytter jeg.

Nå ligger jeg egentlig bare her og venter på at André skal stå opp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar