03.08.2010

Fable



En liten oppdatering fordi jeg har lyst!

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe meg et nytt xbox spill, så derfor tok jeg meg turen ned til byen for å se etter noe verdig! ( lol )
Så finner jeg der da.. Fable 2! men så ser jeg at 3ern snart kommer ut.. men skitt au.. så jeg kjøpte det.. og jeg har nå runnet det xD
jeh..

har spillt.. kan nesten si 24/7 men det ville vært en løgn. tihi

Men anbefaler det spillet til de som er intressert i eventyr spill på høyt nivå. Du kan velge om du vil være en jente eller gutt, God eller ond og du har alltid med deg din trofaste hund! Du kan få familie og enkelt og greit bare spille som du selv vil.

Men gleder meg til 3ern. Der skal man visst få velge hunderase også! hehehiheihea



Jeg har lenge hatt lyst til å se filmen " Engelen" og jeg tuller ikke når jeg sier dette: det bør virkelig sees. Den er helt utrolig viktig og trist. Jeg er sikker på at jeg gråt meg igjennom og lenge etter.

ANBEFALESSSS!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar