31.08.2010

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe særlig.

Jeg stod opp rundt 10 siden jeg egentlig skulle møte cathrine i byen, men så fikk jeg melding om at hun var syk. Så gikk jeg en tur med molly og møtte på amalie og helene som solgte vafler. x) kjøpte en takeaway o3o lol

Deretter gikk jeg inn,sminket meg og fikset håret. Fant en litt stilig frisyre på nettet som jeg tenkte å prøve ut c: (tok ikke noe bilde xD )

Så har jeg gått litt rundt hjemme.. også kom André for en liten stund c: vi gikk tur med molly også måtte han dra xD..
deretter har jeg spist middag og tegnet flere tegninger til amalie som hun kan farvelegge.

Senere i kveld tenkte jeg meg en tur med molly og så kanskje tegne eller spille fable : ) trist at jeg egentlig nå har runnet det :C men jeg har forhåndsbestillt fable3 :D så det kommer om sånn.. 2 mnd xD får overelve til da..

Så fant jeg en morsom hendelse med molly xD Jeg hadde ikke sett noe av henne på en stund så jeg reiser meg for å se etter hun.
Også har hun satt seg i lille stolen til Amalie xD



også fant jeg tøflene mine :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar