27.09.2010

Hei igjen c:
I dag har jeg ikke gjort noe egentlig x) stod opp 11 og dusjet.. så gikk jeg en semi lang tur med molly og etter det så har jeg bare sett tv og slappet av.. har egentlig vært ganske sliten idag..
Men så tok jeg og lekte litt med kråka og la et håndkle over henne x3 hun ble veldig søt c:







hihi betty boop håndkle mitt som jeg kjøpte i sommer når jeg var på tur i spania c: Men uansett..
så kom André og vi dro til han ^o^ med molly o3o  Så har vi sett på dexter og nå dusjer andré mens jeg ser på bartender skolen.. første gang jeg ser på det og er ikke helt sikker på hva jeg skal si x) ... Tror det blir en tidlig kveld i kveld.. begge to er trøtte og slitne x) og han skal på skolen i morgen.. Jeg har derimot planer om å børste molly og gå lang tur med henne.. <3

2 kommentarer:

  1. I didn't understood a word but I have to say I love your voice. *O*

    SvarSlett