19.09.2010

Turdag

I dag hadde jeg egentlig tenkt til å gå hele den lange veien ned til byen :3 men så var det så sterk sol at jeg rett og slett ikke orket å gå med sol i øynene hele veien xD så da tok jeg med meg molly og vi tok trikk ned til Birkelunden :)

Vi satte oss ned i parken og ventet på André og Katharina. Så skjedde det noe spennende o.o Jeg satt rett ved to parkerte sykler.. og plutselig kommer det en fyr bort til syklene og drar opp en skjære maskin og begynner å skjære i låsen.. Der står han da altså... med en maskin og prøver å stjele 2 sykler.. mens 20 andre mennesker står og ser på :P Jeg turte ikke gå bort og spørre hva det var han egentlig drev med.. for man vet jo aldri hvordan folk reagerer.. men så kom det heldigvis en mann bort til han og sier " jasså hva driver så du med? er dette din sykkel?"
Fyren svarer: " jaja.."
mannen: " jaa har du noe papirer på den da? "

også løper fyren avgårde som svarte f***.. Er det mulig å være så frekk o.o''

Nåja .. det var dagens morsomme hendelse..

Så når Katharina og André kom gikk vi videre nedover i byen for å finne oss noe å spise ogsånn : )
vi hadde egentlig tenkt til å spise på en café rett ved arkaden.. men det kostet nesten 40 kr for en brus o.o
Så det skjedde ikke :P
Men så dro Katharina og jeg og André dro og spiste indisk take away :)

så dro vi hjem til meg og sovnet nesten på sofaen før han måtte dra hjem.. savner han allerede :c føler meg veldig veldig hjemme og avslappet i armene hans ^o^

og nå sitter jeg her og har sett på Åndenes makt med mamma og Kai :)
skal nok snart legge meg.. merker at det går litt rundt i hodet mitt xD tror ikke jeg er helt frisk..

men uansett :) legger med 2 bilder fra i dag! kjeeeeempe spennende bilder...

1 kommentar:

  1. Fantastisk bilde av meg XD Jeg må virkelig begynne å smile på bilder og ikke være tullesur XD

    SvarSlett