08.11.2010

Hei og hopp c:
i dag har jeg vært i byen.. stod opp tiiidlig og møtte cathrine halv 12 :) fikk kjøpt meg en ny eyeliner! Blå! vel.. blå turkis ish.

Har hatt sånn før men mistet den :'c  Men cathrine skulle på jobb og måtte dra rundt halv 2 eller noe.. så da dro jeg hjem og fant søppelkassen over hele gulvet.. jepp.. Molly.

Så når jeg ser det sier jeg litt høyt ".. Molly"
også kommer hun saaaaaaaaakte og forsiktig opp trappen.. og går og skammer seg under bordet.. så hun vet at hun har gjort noe som hun ikke har fått lov til..

Men nå skal jeg bare spise opp maten min og drikke opp min elskede te og dra til André :)

Har forresten funnet noe jeg ønsker meg til bursdag/jul :D
Fant et utrolig søtt og godluktende sett med dusjsåpe og parfyme på the body shop c:
<3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar