14.11.2010

så en liten oppdatering på.. alt egentlig..

Jeg har hatt en del problemer egentlig sånn.. personlig.. og endelig etter et fantastisk breakdown så fikk jeg sluppet ut den mørke skyen som har ligget inni kroppen og plaget meg..

og poenget er at jeg føler meg litt bedre i hvertfall..

Uansett.. I Helgen har jeg vært hos André :) og på lørdag dro jeg ned for å møte han på den nye jobben hans på Outland ^o^ utrolig gøy å se han i halo costyme XD.. jeg tror det var halo.. er ikke sikker.. uansett..

Han måtte først stå ute og dele ut flyers med en annen fyr utkledd som noe fra star wars.. drit kult egentlig xD..

Og mens jeg ventet på at han skulle bli ferdig på jobb ( vel og merke at det var kl. 6 ) ble jeg kjent med masse nye folk :) de var veldig søte allesammen xD.. men de var sånn.. 13-16 år XD...

LOL

men det var som sagt veldig hyggelige og de gjorde ventetiden min litt morsommere enn om jeg skulle ha sitti alene i et par timer xD..

Så senere på kvelden skulle vi til drøbak fordi onkelen til André hadde bursdag c: Men vi hadde ikke nok penger til bussen så vi måtte gå av og vente i en halvtime på neste xI
tenk at det koster 180 kr for 2 personer for buss o.O det er jo helt sinnsykt..

Anyway..  og nå på kvelden fant jeg plutselig ut at jeg har et mega blåmerke på benet.. har ikke peiling på hvordan jeg fikk det..


ser ut som det har vært der en stund også o.o
wtf



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar