10.02.2011

Jeg har lyst til å bli noe. Noe som jeg kan si med stolthet at jeg er. Når jeg snoker på facebook profilene til folk som jeg pleide å omgås med ser jeg hva de har greid å bli. Og her sitter jeg. Som ikke har kommet noen steder. Jeg har lyst til å bli noe som jeg kan leve av. Noe jeg kan tjene nok til så jeg kan ta meg ferier og reise til steder. Men i realiteten kommer jeg nok aldri til å gjøre det. Jeg har ingen spesielle talenter ( utenom tegning) og jeg sliter med å lære.

Jeg strøk på matte eksamen, tok den opp og strøk igjen. Jeg har ingen krefter for å si det mildt til å prøve igjen. Hvor skal det bli av meg? Hva skal jeg bli? Kommer jeg til å bli noe værdt å nevne. Det eneste jeg kan er å tegne. Men helt ærlig, hvor mange som tegner blir noe som helst med tegning?
jeg blir kvalm når jeg tenker på dette.

Jeg har lyst til å starte på nytt. Gå noe annet enn media og komunikasjon. Jeg har fått lyst til å jobbe med natur kanskje. Helt ærlig så vet jeg ikke. Men før jeg kan gjøre noe som helst.. så må jeg stå på eksamen..

..som jeg tviler på at jeg kommer til å klare. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar