13.03.2009

Tenkte jeg kunne skrive litt mer da.. bare for gøyens skyld.. la med en liten tegning også :D <3
haha
Dagen i dag startet så fint med at vi stod opp og gikk til Bournemouth 8)
lang og fin tur igjennom parken. Fikk tatt masse bilder til fotoprosjektet. Vel nede i bournemouth kjøpte vi de beste smultringene jeg noen gang har smakt. åååh de er så gode.. anbefales :D XD.. så klarte jeg å søle noe ekstremt med alt sukkeret og i tillegg mistet alle serviettene på bakken. 

Også møtte vi på den hyggelige men rare mannen som tok bilde av oss her om dagen.. han ville ha bilde av oss igjen 8)
så tuslet vi videre ned mot stranden og fikk tatt masse bilder der også.. har rett og slett tatt bilder i hele dag. 

I morgen skal jeg til frisøren og fjærne det stygge grårosagule håret som kom frem da jeg klipte meg 8( sånn går det når man tuller med farger.  Etter deeet.. er jeg ikke sikker på hva vi finner på.. me får sjå 8)

jo... ja.. designet på bloggen ble litt skummel :P men det får gå ^o^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar