14.03.2009

Vel i dag har jeg vært flink og aktiv. 
Det startet med at jeg stod opp rundt 7.. for å rekke frisørtimen til halv 11 >.>...........
uansett.. jeg hadde veldig god tid og spiste frokost på centro o3o
om nom nom 
så bleket jeg etterveksten.. og det er så kjedelig.. sitte og lese i et veldig veldig tørt blad.. mote og sånn.. noe jeg er ekstremt glad i 8)....

uansett.. etter det møtte jeg på katharina i byen.. også fant jeg ut at jeg skulle ta hull i ørene.. men jeg feiget ut forrand døra inn til studioet :P

Også gikk vi litt rundt i byen og koste oss siden det var en sånn fin dag. Satte oss i parken ogsånn 8)
folk så stygt på oss siden vi satt på så underlig måte. Nuja 8))

Etter det igjen dro vi hjem for å .. slappe av.. så dro vi ut igjen for å dra på kino og spise 8)
Så da dro vi på " the moon in the square " og spiste. Etter på løp vi litt rundt og kjøpte billetter til " confessions of a shopaholic" ( HVORDAN staver man det >.>''...)
og da var vel klokken rundt 7.. så vi gikk rundt og lekte ninja i sånne .. greier som vi kunne klartre på 8) også la vi oss i parken og så på stjernene. Mens vi lå der så fint kommer det noen gutter.. og de står litt lenger unna.. flytter seg litt.. visker og tisker.. også tilslutt tørr de endelig å komme bort :P så sier han ene.. " har dere røyk? ".. og da svarer kameraten han : "var det alt du skulle si!?" også gikk de igjen.
underholdene..

ork å skrive mer 8) 
savner deg andré  <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar