28.08.2009


Heihei :3
Jeg er Isabell, 17 år og medie student. På fritiden liker jeg og tegne, og har veldig lyst til å jobbe som illustratør/animatør. Såklart skal jeg ha min egen lille tegneserie ^^ .. Akkurat nå går jeg på Sogn vgs og trives godt der.
Min sosiale status i samfunnet vil nok bli sett på som .. jeg vet ikke helt selv ser jeg ikke på meg selv som noe spessiellt men folk har kallt meg både emo , goth og scene kid. jeg ler..
jeg følger ikke noen spesiell klesstil men velger klær ut ifra hva jeg føler for å ha på meg :> jeeg hører på det meste av musikk men foretrekker metall og visual kei.. hører også på disney hvem liker vel ikke disney..
som sagt så liker jeg å tegne og tegner for det mest ulver, siden jeg synes ulven er et helt utrolig nydelig og misforstått dyr. Tegner også litt mennesker ,alver,drager,varulver og egentlig det som faller i smak akkurat da. 8D
har også en internet side hvor jeg legger ut alt jeg lager : http://urealistisk.deviantart.com/and lulz et bilde av meg C:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar