01.09.2010

10 000 skritt dagen

I dag har jeg gått 10 000 skritt! som var health goal på skritt telleren min xD haha...

aaanyways.. jeg dro ned og møtte André rundt 2 og fant ut at det var 10 kroners marked på Ica :D så jeg kjøpte en iskaffe |D hehe..
SÅ dro vi inno Los Lobos o3o hvor de har mye 50 talls inspirerte klær og andre pryler o3o skikkelig kewle ting ^o^
Deretter bestemte vi oss for å gå ned til byen :D så måtte jeg på do så vi gikk innom elvebakken xD hvor jeg møtte på Torbjørn :D

Sååå fortsatte vi ferden nedover og gikk innom en asia butikk :D Hvor jeg fant



denne lille godsaken :D utrolig søt pakke xD like søt smak x3 njea litt søt vel.. aner ikke hva som var i.. hahah
Så gikk vi litt rundt i byen før vi dro opp til Ole c: Der skulle André spille inn noen ting.. men vi endte med å sitte der til halv 10.
Jeg satt i mellom tiden og koste med hundene hans ^o^ kjempe søte o3o
så kom jeg hjem og løp en runde med molly xD følte meg full av energi...

og nuu sitter jeg her :D har hatt en fin fin dag! tenkte det allerede da jeg så 10 kroners marked på iskaffe <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar