02.09.2010

Hei igjen :D jeg har fått helt dilla jeg nå på å skrive xD lawl

anyways..
I dag sov jeg leeeenge, tror jeg sov til halv 12 o.o Så stod jeg opp, så en dokumentar og gikk ut og lekte litt med molly ^^ når jeg kom inn bestemte jeg meg for å rydde! så jeg har vel egentlig ryddet i omtrent hele dag..

Så jeg har gått en lang tur med molly ^o^ hadde egentlig planer om å kaste litt på myrerjordet.. men der var det jo fullt av unger som skulle trene og spille fotball kamp o.o'.. så jeg gikk til en barnehage :D og vi hadde det veldig gøy xD haha... er så sturselig.. ute og henger med bikkja si.. sånn går det når alle man kjenner enten er opptatt eller har flyttet. Filmet Molly skli ned en sklie :D lul!



også filmet jeg henne faile på å finne riktig gjenstand xD




Resten av kvelden tro jeg at jeg bare skal slappe av ^o^ finne en film å se på eller spille noe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar