16.09.2010

Hei :D

I dag sto jeg opp rundt 10! I går mens jeg ryddet så jeg at vi hadde masse gammelt brød til overs.. så i steden for å kaste det dro jeg i dag og matet ender :D

Det er skikkelig deilig vær i dag, med sol og faktisk nok varme til å kunne oppholde seg ute over lenger tid.
uansett.. Jeg tok med meg molly og dro ned til Frysja c: Irriterer meg at kamera er ødelagt :C er så mange fine ting å ta bilde av nå om høsten.. Men der jeg satt og kastet brød ned i elva med en hund ved siden av.. så kommer det jo selvfølgelig en hel jeng med ungdommer fra ungdomskolen rett ved siden av.

Haha og der sitter jeg og mater ender sammen med hunden min :P yey alene. Men det var veldig koselig faktisk.. Molly var veldig flink og løp ikke etter endene c: i steden for satt hun og stirret på meg med store øyne og pep xD hun kunne vel ikke skjønne hvorfor jeg kastet alt det gode brødet ned i vannet til endene når hun fint kunne spise det xD

Men nå er jeg hjemme :) faktisk sitter jeg på trappen ute og drikker brus o3o Vet ikke helt hva jeg skal gjøre idag.. men får se o3o kanskje jeg finner på noe gøy

hilsen fra Isabell og Molly o3o

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar