23.09.2010

Hei ^o^

I dag sov jeg leeenge i gjen.. så lenge som til 1 o.o det er ikke bra... nåja.. satt jo oppe og skisset ogsånn : 3
anyways.. i dag har jeg vasket badet og laget middag! Jeg lagde noe kylling i ovn og grønsaker til.. og ris
heheahe hørtes godt ut her ja..

men det var faktisk kjempegodt! Det eneste jeg kunne gjort bedre var å ta på mer krydder o3o nuja.. første gangen jeg lager det.

Anyways.. Etter det har jeg gått tur med molly og tegnet mer..
Har kommet lenger på sniper tegningen : >


Jaa jeg er fullt klar over at dobermenn ikke har gråe ben.. men det har den figuren jeg tegner så :P da får han bare se sånn ut!

Til helgen kan jeg velge om jeg vil være alene hjemme eller være med opp på hytta.. begge deler høres gøy ut.. men tror jeg blir hjemme egentlig.. er jo deilig å få være alene også xD.. tenker at jeg får André til å komme og bo med meg da c: om han vil c: 

også doberman of gng/gdw o3o en liten vide dedikert til alle hundene av den rasen i ginga seriene o3o whoopwhoop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar